Kekkasin itelleni uuden harrastuksen , kun selailin kissablogeja läpi ; Musta ja Harmaa ne siellä esitteli omia joogataitojaan. Ensin venytellään ;

Sitten perusasentoon ;

( en kyllä Inkalle tätä asentoa suosittelis, hih, se ei ikinä taipuis näin )

Sit leppoisa loppuvenyttely. Suosittelen joogaa lämpimästi kaikille
.


Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.