Mustalta ja Harmaalta löytyi tämä tällainen, meillä vastaajana halusi toimia Wäinö. Se on vielä nuori ja jaksaa innostua tällaisista.

1. Lempiväri: Heti alkuun vaikea, vastaan musta, niinkuin mun kaunis turkkikin !
2. Suosikkieläin: KOIRA ! Mä niin rakastan Jippua ja se on koira se Pusu.
3. Suosikkinumero: Monta, yksin ei oo kivaa.
4. Suosikki alkoholiton juoma: Vesi, muuta en oo saanut vielä maistaa.
5. Facebook vai Twitter: Vastaan FB, kun emännällä on siellä meistä kuvia.
6. Intohimosi: Jipun kanssa in lööv-jutut, Inkan kanssa kisaaminen ja RUOKA, mun oma ruoka, Inkan, Janen ja Jipun ruoka myöskin on intohimojani !!!
7. Saada vai antaa: Saada rökitettyä Inka ja annettua sille kunnolla köniin.
8. Suosikkikuvio: Tassun kuvio, se on täydellinen.
9. Suosikkiviikonpäivä: Liha-annospäivät, ne vähän vaihtelee, kun emäntä ei aina muista ottaa lihoja ajoissa sulamaan.
10. Suosikkikukka: Tääkin on paha...Mä olen siis niin kukkafani. Lehtikaktuksen emäntä jo viskas roskiin, kun vähän kaunistin sitä. Anopinkielen ( on myrkyllinen juu ) lehdet olen taitellut mielenkiintoisempaan muotoon. Auringonkukan taimet poikkasin, niistä uhkas kasvaa liian isoja. Mustasilmäsusannan juuret olen kaivanut esiin. Japaninkellon olen vasta onnistunut pudottamaan kahdesti. Aloe veran lehtiä oli kiva napsautella poikki, enää sitä ei ole näkynyt (roskissa ). Nyt mulla on uus ihastus, emäntä istutti ananaksen, autan sitä mahdollisuuksien mukaan, eikös vain reiälliset lehdet olekin persoonalliset Silmänisku.