Milla on yhden ihmisen kissa ja nyt sen ihminen on viettämässä hiihtolomaansa ja Millalla on kova ikävä !

Olen lusikoinut ohennettua moussea pentujen suuhun pari kertaa päivässä ja kilpparityttö oppi ekana syömään sitä suoraan lautaselta ;

Emon lähellä on niin hyvä olla ;



Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.